Monday, January 13, 2020

Bengkel Membina Ofis Maya 2020 siri 1





2020 ialah tahun wawasan. Semua di hujung jari.

Hanya guna hp. Tak perlu sewa ofis, tak perlu bayar gaji staf. Buat promosi, terima order, terima bayaran, buat penghantaran, dsbnya.

Ada pula robot yang layan pertanyaan custumer 24 jam.



Jom join bengkel khas membina ofis maya menggunakan aplikasi-aplikasi percuma. Hanya guna hp android biasa² je. Tak perlu iphone canggih manggih.

Kami tunjukkan cara menggabungkan (intergrasi) beberapa aplikasi mudah menjadi alat marketing yang berkesan. Insya-Allah.

CUMA RM75 (full version). Bukan setakat preview kursus. Harga murah sebab coach tak glamor dan tempat latihan tak perlu disewa. Minum pagi, makan tengahari, minum petang disediakan.

+ bimbingan berterusan selepas kursus.
+ peluang buat kerjasama networking
+ peluang bekerjasama dalam koperasi
+ tips dropship

Tarikh: 22/2/2020 (Sabtu)
Tempat: Morha Marketing, Bukit Baru Melaka
Masa: 10.00 pagi hingga 5.00 petang
Bayaran: RM75

http://wasap.my/60194402211/bengkel

Betul² tak ada masa? Ok. Saya bagi tutorial di sini sahaja. Namun saya nak ingatkan bahawa saya bukan nak ajar guna aplikasi tetapi untuk menjadikan aplikasi sebagai alat marketing. 

Besar perbezaannya! Tanpa kefahaman yang betul, anda cuma akan dapat kemahiran menggunakan Google Drive yang ramai orang sudah lama tahu.

Apapun kalau nak cuba juga tanpa hadir kelas, boleh klik Panduan Wakil Jualan Morha yang saya bina khas untuk agen Morha.


Cheguman morha
 +60194402211

No comments:

Post a Comment

Meja Kerja 3 morha

Siri Panduan Buat Jualan Morha Marketing Lihat semula file² yang kita ada tadi: ...ada TIGA file File 1:  Cadangan Target Lokasi ...