Wednesday, February 14, 2018

Produk dipercayai

Pengasas minyak morha
Ustaz Dr (homeopathy)
Hj Abdul Hamid Ahmad

Allahyarham adalah seorang ulama di samping pengamal perubatan Islam, herba tradisional, dan pengamal perubatan homeopathy bertauliah. Allahyarham juga menulis 3 buah buku perubatan iaitu kitab attabib walhikmah siri 1 dan 2 serta sebuah buku perubatan homeopathy. 


Chairman minyak morha
Ustaz Mohd Radzi Abdul Hamid
(radzi melissa)

Anak bongsu pengasas minyak morha ini pernah terkenal melalui lagu Cinta Untuk Nabila. Selain bertugas di jabatan agama islam kedah, beliau juga menyampaikan kuliah di masjid² hampir setiap hari. Beliau juga sering dijemput ke program ceramah perdana dan forum agama di seluruh negara. Kuliah veliau boleh diikuti secara live (fb).


Pengarah Urusan minyak morha
Noor Azman Aminudin
(Cheguman) 

Meneruskan usaha keluarga bagi mengeluar dan memasarkan minyak morha secara komersial dan profesional. 
Mengetuai pengeluaran minyak morha yang berpengkalan di sabak bernam selangor dan menguruskan pemasaran di pejabat urusan morha marketing di melaka.

Cheguman juga adalah penulis yang menggunakan media internet sebagai wadah penulisan. Antara blog beliau yang terkenal ialah waadat.blogspot.my

Nak tahu harga produk ini?

Cheguman morha
 +60194402211

No comments:

Post a Comment

Meja Kerja 3 morha

Siri Panduan Buat Jualan Morha Marketing Lihat semula file² yang kita ada tadi: ...ada TIGA file File 1:  Cadangan Target Lokasi ...